4.8.05

Het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf iets op de blogspot gezet heb dus dat ga ik nu maar eens doen. Het lijkt op de vorige foto's wel of ik alleen in Chester ben geweest, als een roofvogel op de sale, maar dat is allesbehalve de waarheid. Mijn lieve vriendin en mede-sale-verslaafde Corina was er ook....zij heeft namelijk wel haar slag (je) geslagen, jaja, zij heeft een paar 'back to the 60's' hoge laarzen gekocht, met ronde neus, zwart. Vrij hoge hak, en niet helemaal mijn ding (ik hou van punten n.l.) maar ze staan haar wel erg elegant. Zeker onder een driekwart broek is het helemaal toppertje. En deze week is ze dan ook al kek gekleed naar haar werk gegaan (nieuwe zwart blouse, nieuwe laarzen, en driekwart grijze broek). Zeer chique. Kijk, niet alleen ik ben de shopaholic :-)
Verder hebben we nog wat reukkaarsen aangeschaft (zodat ons huis afwisselend naar wierook en 'kaneel, sandelhout, vanille, 'frutti di bosco' ruikt). Ook in de sale zogenaamd, maar in Chester weten ze niet echt wat afprijzen is, so to speak...
Dusss, was geen daverend succes, kooptechnisch, maar wel een leuke dag. We gaan niet terug dit weekend (toch jammer van die puma's :-)), en ook niet naar Liverpool. In Bangor hebben ze niets, behalve een lingerie-opruiming bij Debenhams (ook leuk ;-)).
Tot zover even de tekst. Oh ja, van 15 augustus tot 19 augustus ga ik een paar daagjes naar Finland, om een paper in elkaar te gaan zetten. Leuk uitstapje weer, geinig om daar weer eens te komen. Jammer genoeg ga ik dit keer niet in een rustiek huisje met privé-sauna in de Archipelago gedurende het weekend.
Hier was dat, waar we vorig jaar zijn geweest, idyllisch op en top!! Back to nature, en oh zo rustig, heerlijk!! Gingen we met een boot naar het eiland, waar ons huisje was. Aanradertje, absoluut!! (http://www.supertravelnet.com/saaristomatkat/)

No comments: