24.8.05


Als absolute non-techneut (zie stukje over auto en toegevoegde comment :-)) heb ik twee avonden zwaar gezwoegd om de fitting van onze tweedehands aangeschafte lampenpoot aan de praat te krijgen..de originele heb ik volgens mij eigenhandig vernield toen ik probeerde de draadjes opnieuw aan te sluiten (en het mysterie van de Engelse aan/uit knop te ontrafelen). Dus, met nieuw gereedschap, een nieuwe fitting en nieuw schakelaartje was de lamp 1/6 van de totale kostenpost. Maar hij doet het wel nu!! Dus met enige gepaste trots (en een lachende Corina op de bank die me met ongeloof heeft zitten aanschouwen, 2 avonden) is ons leuke huis en nog leukere interieur behoorlijk opgewaardeerd. Komt dat zien!!

P.s.: de eerste kanshebbers zijn Janette en Tamar, die, mochten ze nog loskomen bij de GAP in Chester, ons volgend weekend komen bezoeken (ofschoon mij te kennen werd gegeven dat ik me zelf moest gaan vermaken :-)).

1 comment:

Janette said...

Hi W.
ik denk dat je je wel kunt vermaken in de keuken om jouw nu al befaamde pasta´s voor ons te koken :-)

Gap wordt afsluiter van het weekend, waarschijnlijk om te voorkomen dat we ons verliezen in het shopleven in Chester.....