29.7.05

Moesson in India



Zoals sommigen misschien al weten en anderen bij deze voor kennis kunnen aannemen, ga ik in oktober en november twee weken naar India. De vriendin van mijn broertje loopt daar stage en het leek ons wel leuk en een prima aanleiding om ook een klein deel van het zo grote land te verkennen. En na alle inspirerende en goede, leuke verhalen van Corina en haar vriendinnnen was de keuze snel gemaakt natuurlijk!
Het enige dat ik tot nu toe weet, is dat ik op op Bombay vlieg. De rest moeten we nog invullen, maar het zal noordelijk blijven. Momenteel is het echter geen pretje in Bombay, getuige de foto's die ik opgestuurd kreeg van Bertha. Ik gok dat die trein niet reed op dat moment, op die dag, haha. Ze ging nu weer aan het werk maar had een nacht op het kantoor van ABN-AMRO moeten overnachten omdat ze niet naar huis kon vanwege de overvloedige regenval. Ik hoop dat het is opgeklaard voor 24 oktober!!

No comments: