5.7.05

Eindelijk nu ook ruimte voor mij om een eerste stukje te schrijven op onze blog! Tx Janette voor het aanmaken en het plaatsen van de eerste foto's op de muddybirds! Op 17 juni ben ik dan officieel in Wales, Llandegfan, gaan wonen. Samen met Werner, die hier al vanaf december woont. Een (nieuw) huis voor ons samen, alle spullen over en wat een rust na Den Haag! Een vrijstaande bungalow (okay klinkt luxer dan het in werkelijkheid is!) in een dorp aan een doodlopende weg! Een mega grote verandering. Auto gekocht want met het openbaar vervoer schiet het hier niet echt op. Wennen aan links rijden maar dat gaat nu al weer gewoon worden. Het is echt heerlijk hier, samen, het huis, de omgeving, zalig. En het is twee weken voor hier "warm" geweest. Alhoewel het nu voornamelijk regen is. Ouders van zowel Werner (met oma) als van mij zijn al langs geweest. Verder wacht ik tot ik aan het werk mag want ik kan reeds meepraten over bureaucratie in the UK. Ik moet door de politiecomputer om de kijken of ik een crimineel verleden heb, een kwestie van invoeren en klaar. Helaas deze procedure kan vier tot zes weken duren. Daarvan hadden ze mij nog niet helemaal op de hoogte gesteld. Afijn, genoeg tijd dus om aan de blogspot te werken!
Later meer!

No comments: