20.12.05

Onverwachtse verjaardag perikelen!

Met Welmoed in Betws-y-Coed, nog geen enkel vermoeden welke mensen onderweg waren naar Llandegfan! Welmoed was wel verdacht veel aan het sms-en maar ach..... Op moment van thuis komst stormde ik onze slaapkamer in om daar onverwachts mijn moeder, Janette en Tamer te vinden (Anita was helaas ziek), ik geloof dat ik een gil heb gegeven en daarna moest huilen! Wat een enorme verrassing en Werner was al maanden met iedereen in conclaaf!! De verrassing werd nog groter toen bleek dat we het weekend in een huisje gingen met zijn allen. Ik kan jullie allemaal niet genoeg bedanken! Voor de aanwezigheid, voor alle kadootjes, alle moeite en bovenal jullie lieve vriendschap en geweldige herinneringen die die weekend weer met zich meebrengt! Posted by Picasa

No comments: