1.12.05


Blijkbaar heeft de stoomboot van Sint Nicolaas ook de Menai Strait weten te bereiken en aangemeerd in Menai Bridge. Want kijk nu wat Pieten hebben achtergelaten in de klomp? Een heus presentje, en hoe de Pieten door de electrische open haard zijn gekropen is mij een raadsel maar oh wat was ik blij!! Ik hoop dat de wortel goed zal smaken voor het paard (water kunnen we hier niet verkopen of geven want er zit een heuse bacterie in het water en al het drinkwater moet eerst gekookt worden. Serieus waar, hele radio-uitzendingen worden eraan besteed, tv, journaals, Anglesey en Gwynedd, daar moet je even geen water drinken nu. Toch lastig voor een koffie-verslaafde zoals ik. Nou ja, het enige wat je eraan overhoudt is wat tijdelijke maagklachten. Met de nasmaak van India en de daarbijbehorende bacterieen zal dat wel goedkomen denk ik zo). Anyway, het presentje was een heel erg gaaf kookboek van en over India. World food cafe, India, echt superleuk!!

1 comment:

countrysidesingsang said...

De klompen zijn wel heel mooi! Het is waarschijnlijk dat je meer had gekregen echter de Sint te Wales kent slechts schoenen en geen klompen.
De associatie met de eerdere foto ontgaat mij. Eten bij een restaurant India en tegelijkertijd de mogelijkheid zelf de gerechten te produceren m.b.v. het kookboek.