10.1.07


Een beetje vaag, maar dit zijn Mabli, Finlay en Finn, ze schelen maximaal 26 dagen, Finn is de jongste en de grootste en dit zijn de kindjes van mijn vriendinnen die ik hier heb leren kennen tijdens de zwangerschap (mijn engelse vriendinnen Jorien, jawel!). En aangezien we allemaal met verlof zijn gaan we maandag naar de yoga en daarna lunchen en wandelen en woensdag's naar het zwembad en dan lunchen en wandelen, een zwaar bestaan...en op donderdag naar de borstvoeding support groep en straks op dinsdag naar het baby zwemmen en op de athletiek baan power prammen (sporten achter de kinderwagen!). Zo zijn de weken snel voorbij, hihi, ik moet er zelf wel om lachen maar het is wel heerlijk om zo er op uit te gaan en van alles te ondernemen en niet hele dagen thuis te zitten. Hier liggen wij in het zwembad en kijken de kindjes toe, al vond Finn het maar even leuk, ik heb toch twee keer 15 min. in het water gelegen!
Posted by Picasa

1 comment:

Janette said...

mijn mond valt open, power prammen, borstvoeding supportgroup...
ik heb toch heel wat gemist tijdens mijn verlof ;-)

en ik krijg geen genoeg van Finn dus laat ze maar komen die foto's