6.9.09

Lekker weekend

Wederom een prachtige dag vandaag, dus reden te meer om naar buiten te gaan. Corina's voetbalteam moest vandaag een wedstrijd spelen (die ze hebben gewonnen, met als resultaat een beker; evenwel niet van de reguliere competitie maar een andere competitie. Vraag me niet hoe het zit want daar ben ik zelf nog niet achter) en daar zijn we gaan kijken. Bij dat veld is een hele grote boom waar kinderen kunnen inklimmen, dus een mooi foto-momentje voor Finn.
Gisteren ben ik zelf ook gaan trainen. 11 uur verzamelen, eerst lopen, strekken en sprinten en daarna 3 tegen 3. Geweldig was het, zeker de 'warming down': om 1 uur zat ik al strak aan het bier. En zuipen kunnen ze, die Aussies. Gekletst werd er over lammeren die te koop zijn, geslacht en wel (80 dollar), een gast had een hoeveelheid alcohol om whisky of rum van te stoken en er is binnenkort een (campervan) toernooi in Canberra, waar ik mee naartoe ga wellicht. Finn was ondertussen lekker met Corina zwemmen, als een echte onderwater 'starfish'.

No comments: