19.5.09

Sing for water LLandudno


Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. Het eerste optreden voor mij met African Link North Wales tijdens het concert voor het goede doel 'Sing for water' dat plaatsvond in de Town hall van Llandudno, waar behalve wij ook diverse koren optraden. Echt mooi en een waar eclectisch gebeuren. Wij waren als laatste aan de beurt en een 25 minuten durende set was toch wel de kers op de taart, al zeg ik het zelf. Ik vond het wel heel bijzonder, want ik kreeg op het eind nog de loftrompet (en een groot applaus) toegeschoven van Steve daar het mijn eerste performance met die groep was na 7 weken les. Ik trommelde er soms wel wat langs hoor maar het was echt een toppertje. Het volgende optreden staat al weer gepland tijdens Botanical Beats festival op 7 juni. Super hoor!

No comments: