5.11.07

Groot, groter, grootst


Amerikanen zijn rare mensen. Ze zijn aardig, maar ook apart. Alles is groot, veel dingen zijn groter, maar bijna alles is grootst. Of dat nu koffie, burgers, auto's, fietsen, wegen, of plastisch aangepast werk is, bijna alles is in overtreffende trap. En als je niet uitkijkt geef je ook geld uit als water. Overal en continu word je uitgedaagd om iets te kopen. Ongelofelijk. Jammer genoeg heb ik geen camera bij me dus kan ik weinig van wat ik zeg met beeldend materiaal ondersteunen (speaking of: ik vind het beeldje geweldig mooi! Harstikke leuk voor Finn z'n verjaardag, super!). Maar jullie moeten me maar op mijn woord geloven. Morgen moet ik dus zelf aan de bak op het congres, en hier is wat ik ervan heb gebrouwen en waar ik morgen over aan de tand wordt gevoeld. Michael Chee kom maar op!!

No comments: