26.10.07

Before and (virtual) after

Ik begrijp dat de titel nogal wat kanten op kan. Vele foto's en verhalen hadden hier kunnen volgen, maar ik zeg: "chapeau". 1 jaar gewerkt als level 3 social worker in the UK, zich de cultuur, de mensen, het systeem eigengemaakt, 1 jaar met zwangerschapsverlof, 2 dagen terug op het werk.....Een nieuwe baan...Eventjes 'gewoon' senior practitioner geworden. Supergeweldig, helemaal goed. Dat is nou pure Klasse met een grote K. Afgelopen woensdag gesprek gehad en 's avonds, tijdens ons jaarlijkse rondje over de Menai Bridge fair een telefoontje gekregen met de job offer. Absoluut verdiend.
P.s.: geef mijn portie maar aan fikkie, ik hang mijn baan in de wilgen :-)
P.p.s.: de oplettende kijker ziet het geweldige etablissement, beter bekend als McDonalds, op de achtergrond, waar wij een overheerijk bakkie prut hebben genomen voor het gesprek.

3 comments:

countrysidesingsang said...

Gefeliciteerd, we zijn blij met de blijden en trots op onze dochters!!!

Me and my life said...

Hei! Are you back to work now, Corina? Or have you got a new job?! (I read "job offer", and wonder if you have got a new job?) Silje X

MVP said...

gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je verhaal!