17.3.07

CSI North Wales

Kom je na een welverdiende pint in de pub op vrijdagavond bij je auto, is er ingebroken...Nou ja zeg, in Wales, bij de Universiteit, gewoon deur geforceerd...Gelukkig had ik geen kostbare spullen in de auto: wat kleding, squashrackets, fake (Chinese) Oakley zonnebril en een mars....Dat weg, maar net gedane boodschappen in de achterbak onaangetast!
Aangifte gedaan en dat vind ik dan wel weer prachtig hier, word ik zojuist gebeld, komt de heuse CSI om vingerafdrukken te nemen!! Hoe cool!! En dat op zaterdagochtend, 9h15. Je zou er bijna om gaan lachen. Nu nog hopen dat ik mijn deur kan laten repareren en mijn dierbare Nissan nog kan slijten straks..Duss, wordt vervolgd zou ik zeggen.

2 comments:

countrysidesingsang said...

wel sneu hoor, maar aan de andere kant... het blijft spannend bij jullie om de deur met van die speciale teams die langskomen, aanbellen etc.

Janette said...

en je allernieuwste Puma's begerep ik van Corina.......
wat balen zeg! ik zag gsiter dat er iemand een deuk in mijn auto heeft gereden zonder even een briefje achter te laten.......