31.12.06

De laatste dag van het jaar: oliebollendag

Helaas, helaas, opa en oma en pake en beppe zijn weer naar huis en we zijn weer met z'n drietjes. Gelukkig komen vanavond al weer Martijn en Jorien oud op nieuw vieren dus voor die tijd is werk aan de winkel!! De olie staat aan, de mix is klaar en mijn handen jeuken. Na 2 jaar 'oliebollen-stilte' is het vandaag weer zover...home made oliebollen, met een beetje van Koopmans en een beetje van mezelf.
Ik wil jullie allemaal een heel goed en te gek 2007 wensen alvast, met veel uitdagingen, aspiraties en een blakende gezondheid. Goed, voorspoedig, gelukkig en fantastisch, dat wens ik jullie.
Mocht ik jullie vannacht geen smsje sturen of bellen, dan komt dit door het onfortuinlijke geval dat mijn mobiel een rondje wasmachine heeft meegemaakt en ik al mijn nummers nu kwijt ben.
Dus als jullie mij even jullie mobiele/telefoon nummer willen mailen of sms'en, dan kan ik het nog proberen vannacht! Vriendelijk dank!
0044-7-870676225

No comments: