27.9.06

Beste trouwe lezers,
Afgaande op jullie toch zeer betrouwbare blogbezoek vroeg ik mij af of iemand van jullie mij van dienst kon zijn? Met de grote dag naderbij sluipend zijn wij (jazeker, u leest het goed, ook ik :-))natuurlijk niet vreemd van bepaalde opruim-, schoonmaak- en opfleuractiviteiten. Niet dat onze dagen gelardeerd zijn met een doekje en spons in de hand, het is en blijft tenslotte platteland waar we verblijven, spinnen en andere insecten zijn ons en onze stulp niet vreemd zo onderhand. Het feit dat Bangor nou niet echt overstroomt met talrijke speciaalzaken verplicht ons er nog wel eens toe om op internet te gaan en de hulp van marktplaats en Ebay in te roepen (zo heeft Dr. Hauschka, Weleda, 24, Rozengeur en Wodkalime, de befaamde 'sling' en babyBjorn ons huis al weten te vinden via de digitale bestel-snelweg). Anyways, om een lang verzoek kort te maken: wij zijn op zoek naar canvas-doek. Niet bedrukt of van foto voorzien, nee, gewoon au naturelle. Het mag groot zijn zodat we ook wat kunnen uitproberen en onze eerste pennen/penseelstreken kunnen oefenen. Want daarvoor willen we het gebruiken: schilderen, kliederen, tekenen, plakken, creatief basically. Nu zag ik online zojuist dat blijkbaar bij het Kruidvat een soort van knutselpakket te koop is (vanaf 25 september) incluis canvasdoek. Nu is dat doek wel niet zo heel groot (40x50 cm) maar een begin is een begin voor ons, Rembrandts in de dop. Wij restitueren uiteraard eventueel gemaakte kosten (maar als u op de fiets naar het Kruidvat kunt gaan wij geen kwartje per km doorberekenen natuurlijk, haha). Mocht iemand anders andere ideeën of tips hebben, laat het ons even weten.
Groetjes en tot horens!

2 comments:

countrysidesingsang said...

Hallo, de hartekreet gelezen en ik zal gaan kijken, en kopen als het er is bij kruidvat. liefs mem

Janette said...

is het gelukt?
anders ga ik dit weekend nog wel even kijken.