15.8.06

Uiteindelijk, na ons helemaal gek gemaakt te hebben bij Babydump in Eindhoven (de keuze is reuze!!!), via een zekere mate van voorkennis en standvastigheid, zijn we uitgekomen bij Deutsche Grundlichkeit (nu moet ik hier wel eerlijk bekennen dat dit absoluut mijn aller-, allerliefste keus was). Geen Bugaboo, geen Quinny, geen Koelstra, geen Mutsy, geen Trans4mer, geen Urban Jungle, geen 13 dozijn in een gros, nee, een ware Teutonia!! De zogenaamde Mercedes onder de kinderwagens kan hier nog een puntje aan zuigen (het neigt meer naar de Hummer onder de kinderwagens). Pure magie... prachtige wagen, licht, praktisch, mooi, stevig, wendbaar, opvouwbaar, makkelijk, en een geweldig kado van mijn lieve ouders. Wat gaan we daar een plezier aan beleven. Ik was in Eindhoven verliefd en in Duitsland is ie de dag later aangeschaft. Het scheelde een slok op een borrel, onvoorstelbaar! In het donkerrood, de foto is hoe de wagen er zelf uitziet, maar dan hebben wij een andere kleur. Posted by Picasa

2 comments:

muddybirds said...

Ik weet niet hoor, wat Werner niet met auto's heeft heeft ie plotseling wel met kinderwagens! In ieder geval, volgens mij hebben wij er echt 1 met 3 wielen ipv 4! Natuurlijk vanwege de "hipheids factor" ................;-)

countrysidesingsang said...

Okay, het ziet er fantastisch uit, ben heel benieuwd. Wel jammer zeker dat hij gelijk niet mee kon naar huis.