27.6.06

Er zijn geen woorden voor...

Een nachtmerrie in het voetbal, een dieptepunt in de oranje historie, of andersom, het maakt me niet uit. Een radiostilte van 3 dagen is afgekondigd op deze site om deze immense teleurstelling en onrecht te laten bezinken. Er zijn geen woorden voor. Alles wat Portugal heet of mee geassocieerd wordt is bij deze ten strengste verboden en compleet geboycot. Met pijn in het hart heb ik mijn hoed moeten opbergen, mijn leeuwenhose heb ik snikkend in de tas gedaan en op de Sing Sang achtergelaten. Het nieuw uit Thailand laten overkomen 'officiƫle' oranjeshirt kan nu gewoon gedragen worden bij het schuren of schoonmaken van de tuin. Vanavond gaan de vlaggetjes uit de tuin en ga van nu af aan ga ik van louter armoede Duitsland supporten.
Het muziekje is voor de alerte lezer c.q. luisteraar ook aangepast. De voetbalkijkers zullen het begeleidende Nationale Nederlanden deuntje herkennen in dit toch wel enigszins mistroostige nummertje, past wel dacht ik zo.

1 comment:

Janette said...

Hi W. ik huil met je mee. maandag hing er ook een grauwe waas over de stad, een gevoel van verslagenheid...
maar Duitsland???????