9.5.06

Update!

Het was weer hoog nodig maar het bleef er even bij. Te veel actie hier in korte tijd! Na een trip naar Spanje en een onverwachte trip naar Nederland om het "grote nieuws" te vertellen aan de wederzijdse familie was het al weer vakantie tijd in China. Waar we gewoon echt geen mooi weer hebben gehad maar wel het wel super leuk en gezellig was. Kort na thuiskomst mocht Werner al weer afreizen voor een congres in Florida (echt heel zwaar) waar het toch wel zo een 28 graden is volgens horen zeggen, hier in Wales merk je er niks van! Mijn moeder en mijn zusje zijn dit weekend mij gezelschap komen houden (geen foto materiaal maar mijn moeder heeft hele charmante foto's van mij op haar blog gezet, not!)na wat ochtendzon was het vooral regen wat tot op heden het geval is. En ja, ik weet, in Nederland is het al een aantal dagen heeeeeel mooi weer!

En het grote nieuws weet inmiddels bijna iedereen! Werner en ik verwachten een kindje in november en zijn heel blij! Super blij en super spannend vinden we het allemaal!

1 comment:

Janette said...

graag een aparte blog met buikontwikkeling ;-)